24 nov. 2008

Lååångt mellan inläggen

Jag har haft svårt att hinna med bloggen som mest har varit till för mig själv faktiskt, som ett slags minnesstöd, men också för att själv pröva bloggandets värld. Hösten har som sagt varit ganska hektisk men jag tror att jag skall fortsätta på den mer lättsamma vägen och skriva lite om mycket. Just nu följer jag med stort intresse Janne och Stefans resa i väst på http://ictmission.blogspot.com/. Det är väl ett sökande efter... ja... något att inspireras av. Min behållning är i alla fall deras reflektioner av det de möter.
Jag fortsätter också mitt sökande efter en värdig efterträdare till marratech. På onsdag skall jag lyssna och se på en demonstration av elluminate, så får vi se om jag blir imponerad. Lite orolig är jag... faktiskt.
Annars ser jag fram emot Online Educa i Berlin den 3-5 december. Vad jag har förstått skall Michael Wesch vara en av keynotespeakers. Det tycker jag skall bli extra spännande :) Ses vi där kanske?

Inga kommentarer: