4 aug. 2009

Äntligen snart höst

Hösten är den finaste årstiden då skogen lockar med med både bär och svamp. I år tror jag svampen måste trivas och jag har redan plockat en hel del gula kantareller. Vanligtvis skördar vi mest trattkantareller. Hur som helst så får jag se hur denna blogg utvecklar sig i höst. Jag är osäker på användningsområdet men vill ändå inte riktigt släppa bloggen men kanske kommer jag att tillåta mig att bli personlig. Jag har ju tidigare hållit mig ifrån det. Kort sagt, jag prövar mig fram så får det bli som det kan.
Jag har under våren försökt mig på twittrandet men har svårt att fascineras. Jag funderar över värdet i utbildningssammanhang - som inte är framkrystat - och kan kanske se en funktion som tillfälligt kommunicerande/reflekterande i olika lärprocesser. Kanske testar jag i höst. Jag funderar i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Twitter är ju mer ett sätt att få fram nyheter. Fungerar utmärkt för det!