2 feb. 2008

e-meeting

Jag fortsätter mitt sökande efter olika lösningar på att kommunicera över webben och mitt i allt detta botaniserande hittade jag följande som jag måste nämna så här på stört. Det avviker så i sin kaxighet och annat... se själva

What is WiZiQ?
WiZiQ is a platform for anyone and everyone who wants to teach or learn live, online. With a virtual classroom, educational content and a session scheduler, WiZiQ works best for anyone’s online teaching and learning needs. Try it out, it’s all free!

Does it cost anything to teachers?
WiZiQ is absolutely FREE. We do not charge anything from teachers for using WiZiQ for online teaching. In future, we will offer certain advanced features on WiZiQ for a monthly subscription fee. However, basic features on WiZiQ will always be free.

Do the students have to pay anything?
WiZiQ is FREE for students too. Students can search for teachers and learn online from them. They may seek online help for homework or assignment queries. They can use WiZiQ’s virtual classroom to hold live discussions or sessions.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
jag gick in på din hemsida och läste ditt CV och referenser och jag måste säga att det var verkligen kul att de vad du gjort under ditt gågna liv (kan man skriva så??). ;P
Det var iallafall intressesant att läsa! :) /Yasmin